Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I53v17a 10M71a71r86k31o82v87á

14. 3. 2019 10:38

Krásný kousek, fotogenickýR^ Jen s tím ochočováním opatrně, aby s vámi za chvíli nechtěl sdílet lože:-)

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem ho přes práh nepustil, ale jedné mé známé se vloupal do kůlničky na dříví a udělal z ní kůlničku na dříví. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ten je tak krásnýV, že by mu i Maruška Rosůlková podala mýdlo i ručník bez řečí:))

1 0
možnosti
Foto

Mýval se ručníku trochu bojí (o ručnici ani nemluvě) :-)

1 0
možnosti

Ty děláš pokusy na mývalech! ... a na kýblech!-)

Oceňuji však, že jsi novému kamarádovi už dal klíče od domu a nic na tom nemění ani fakt, že je hned utopil.-))

1 0
možnosti
Foto

Jo, už jsem dostal email od Společnosti ochránců kýblů, abych ten kbelík okamžitě pustil na svobodu. :-)

1 0
možnosti

Honzo, to je blog mně na míru!

Díky, moc jsem si medvídka užila.

Takhle bezprostředně je to jiné než z Wiki:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to prostě blog 90-60-90 :-)

Ale ještě lepší je do YouTube vyťukat "funny raccoon"

0 0
možnosti
Foto

Jene, díky za hezké shrnutí zajímavého zkoumání. R^

1 0
možnosti
Foto

Dík. Já jsem takový domácí zkoumák :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.