Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^+R^ ,,Jen" s těmi net diskuzemi tak nějak nevím. Spíše jde o ,,bábel" monologů, s kterými tu někdo až velice souzní, jiný se nad nimi, jakož i v nich, až dáví;-)

1 0
možnosti
Foto

ale tu a tam se nějaký ten dialog objeví, ba i trialog :-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda, Jene. Nádhera. Miluji češtinu. Její zákoutí či spíše někdy předpeklí. A pořád je co objevovat, jako dneska u Vašeho blogu. A to jsem obyčejný standardní absolvent gymnasia.

Howgh, R^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem absolvent mateřské školky, takže toto dilema se mi vyhnulo. :-)

2 0
možnosti
JV

Když jsem to jednou podotkl, že čeština je nelogická řeč a pro cizince skoro nenaučitelná, tak se do mně pěkně dali .

1 0
možnosti
Foto

Nedivte se. Anebo divte. Nejednou i sobě, neb poněkud, až ,,zásadově" v tom i Vy až ,,exelujete"(nikoli tabulkově);-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.