Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, co asi můžu napsat po José Prózovi (zvaný též Vopruz), který to napsal tak brilantně, že i moje reakce je v tom obsažena.

Takže díky za blog, zejména obrázky jsou působivé. A to je vše, co k tomu mohu napsat. (I tak je toho dost, že?:-)))

1 0
možnosti
JP

Tak Vopruz, jó?! Tak jak se do lesa volá, tak Bohouš z Rychlých šípů odpovídá: Šípáci, hlupáci, buhehé.;-D

1 0
možnosti
JP

Jako znělku instrumentálku Barryho Whitea používal pořad Kamera na cestách, Jene. Jinak jsem jako obvykle při návštěvě Matykání pouze položil kytičku k pomníku Velkého fraktála a naopak posprejoval památník Rudého posuvu. Po zrádném nalákání na di Mensu jsem se zase rychle ztratil ve čtvrté dimenzi, kde nikdy nemůžu najít ani záchod. A jako obvykle se množina mého egovektoru scvrkla na pouze mikroskopem pozorovatelného prvoka, s čímž jsem však již delší dobu smířen.

4 0
možnosti
Foto

Takže teď nejsi číslo, ale prvokčíslo?

1 0
možnosti
Foto

Ještě že jsem měl zrovna po ruce Shazam. Jinak bych se nikdy nedozvěděl, co to bylo. :-)

0 0
možnosti
VN

No, to se umí někdo vyblbnout ... ;-D.... Ale sevřelo se mi u srdce nad chudým multimilionářem...;-) R^

3 0
možnosti
Foto

Jo, multimilionář ten těžkej chleba má. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.