Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J97a94n64a 37M32a86j28o75v48á

31. 12. 2019 14:53

Aaaaj, tohle mám coby seriál, díky za vyčerpávající čtení. Zatím jsem zvládla 2 díly a jdu zadělat na buchtu ke kafi, co budu potřebovat pro pokračování :-).

Tobě i všem, které máme po cestách mezi sebou samé radosti dovoluji si popřát

2 0
možnosti
Foto

Dobře děláš. Jíst to najednou by vedlo k akutnímu bolebřichu. Já to taky nepsal na jeden zátah. A samé radosti i tobě :-)

1 0
možnosti
ZD

Pobavilo celé, zvláště poslední část. Dík spolu s přáním veselého roku 2020.

2 0
možnosti
Foto

Ať je co nejveselejší i ten váš :-)

0 0
možnosti
Foto

tak to je naprosto vyčerpávajícně rozebraný a já se rozhodně budu koukat na ono dílko jiným zrakem. ;-D

2 0
možnosti
Foto

zdravím uprchlici z reality a posílám povzbudivý protestsong :-)

https://www.youtube.com/watch?v=ZIFArcjsmP8

1 0
možnosti
Foto

Titulka paráda a plným právem:-)

4 0
možnosti
Foto

zřejmě právem delšího :-)

1 0
možnosti
Foto

Uf! Je to po čertech dlouhá ďábelská analýza. Nechám si kousek na Nový rok. Teď mám zrovna rozečtenýho Zolu - Zabijáka (cosi naturalistického o tom jak zabít ve studentech poslední špetky zájmu o literaturu).;-)

Přeji vše nejlepší v novém roce, hodně vtipných (i seriózních) článků, úspěšné mačkání spouště kamery..., ale hlavně zdraví a pohodu a tak různě.:-):-);-D

1 0
možnosti
Foto

Na zabití zájmu o litošku jsou dobré Finneganovy plačky. Mám odzkoušeno.

Tož všechno nejlepší a nějakou tu mačku navrch :-) nikoliv plačku

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsi na Titulce:-)

1 0
možnosti
Foto

No tak to je mazec... R^

2 0
možnosti
Foto

No tak to je klika, že nejsem malíř :-)

2 0
možnosti
Foto

;-DTo mi ten Silvestr hezky začíná.R^R^

To je dokonalé, Honzo.

2 0
možnosti
Foto

Dokonalost bych přenechal bohům. Ale pobavil jsem se a snad ani vy jste se úplně nenudili... :-)

3 0
možnosti
AL

S nadšením jsem si přečetl pouze (zatím) první odstavec o moudrém MUDr. Vodvářkovi. Mooc dobře napsané, trochu dlouhé (v tomto případě to nešlo jinak) tak se vrátím to dočíst.

Děkuji za článek i za jemný humor.

Karma.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, dlouhý to je až až.

Já to chtěl původně napsat v limitu 5 odstavců na osobu, ale začal jsem moc brzy a jak jsem potom dopisoval různé kraviny, které mne napadly, tak se to trochu nafouklo... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.