Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, to je jako kdybys našil nejméně stovku roušek;-DR^ Tohle mě ochrání možná líp...protože radost.

Škoda, že se ta opatření nedotkla nejstaršího řemesla:-)

Díky moc za aprílaVR^

1 0
možnosti
Foto

...pro praktikanty nejstaršího řemesla: tak kondom na bimbáska, roušku na pusu, špunty do uší a jdeme na to (ale žádný grupáč, milánkové!) :-)

3 0
možnosti
Foto

:-)R^Dobře jsem se pobavil

1 0
možnosti
PA

Obávám se, že k utahování šroubů souvisejících s tímto pořekadlem by vám šroubovák nebyl moc platný. Jedině snad, že byste cho chtěl nekomu píchnout do oka. Ono totiž to pořekadlo vychází z utahování šroubu u svěráku. Ten totiž při dotažení drtí co má v čelistech.

1 0
možnosti
Foto

díky za technické upřesnění :-)

1 0
možnosti
TT

Ta omluva na konci být neměla, celé mně to zkazila. :-(

2 0
možnosti
Foto

váhal jsem, zda to napsat naostro a nebo letos apríla zcela vynechat, a protože to bylo tak 50 na 50, zvolil jsem nakonec kompromis :-)

0 0
možnosti
Foto

.;-DR^

A gratulace k Titulce.

1 0
možnosti
Foto

to jsem se zase někam přititulil :-)

2 0
možnosti
MK

Super vtipné. Hodně jsem se nasmála. Posílám dál, ať si i ostatní užijí.

1 0
možnosti

Virová krize je jen v našich hlavách. Vím, že jsem si teď poosral veget. Na jaře už nezaseju.

1 0
možnosti
Foto

kdo nezaseje vítr, nesklidí bouři :-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, podařilo se Vám mě rozchechtat k slzám. Vy jeden virulentní srandisto. R^

6 0
možnosti
Foto

já jsem srandista bakteriální :-)

3 0
možnosti
Foto

Jen aby ten náš šroubek nebyl levotočivý! ;-D

3 1
možnosti
Foto

Pan Rokyta asi neví, že existují i šrouby levotočivé. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.