Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prvočísla a druhohory, to je moje .-)

1 0
možnosti
Foto

Do Pardubic dorazily druhohory! Kam to ten svět spěje... :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, teď si Vaše fraktály prohlédl můj synek a propukl v nadšení! Nejsem si jistá, zda jej to bude motivovat k tomu, aby se naučil násobilku, nicméně Vás mám požádat, zda by bylo možné získat od Vás nějaký velmi pěkný výřez ve velkém rozlišení. Velmi touží si jej pověsit na zeď v obývacím pokoji. Nabízela jsem mu kružnici vepsanou či opsanou trojúhelníku, ale nepochodila jsem.

Jinak prý tu Vaši matematiku nechápe, protože rozumí pouze té od profesora Hejného ;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky už mě napadlo udělat některé obrázky větší, ale zatím mám pouze jeden. Až jich bude víc, tak je někam na web prsknu a dám sem link. Ono to chvilku trvá než se spočítají. Třeba obrázek 630x630 má skoro 400 000 pixelů a pro každý pixel je potřeba udělat tu kvadratickou iteraci. Pro obrázek 3000x3000 už je těch pixelů 9 milionů.

Jinak na fraktály jako na matematický objekt bych se nedíval dřív než tak v druháku na gymplu. Na konci gymplu už by si je ale schopný programátor mohl umět sám naprogramovat.

2 0
možnosti
Foto

Celou dobu jsem trnula, jestli to nezapomenete vynásobit dvěma. Nezapomněl. Jenom by mě zajímalo, kolik chyb tam vždycky vložíte, abyste nás nachytal na švestkách.

3 0
možnosti
Foto

No, abych to řekl nějak diplomaticky. Vkládám tam přesně tolik chyb, kolik jich čtenáři najdou. :-)

3 0
možnosti
Foto

Ty malůvky jsou hezký. Ostatnímu nerozumím.:-)

2 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 7. září 2014

Žákyně Medková opět propadla z geometrie. Při pohledu na rovnostranný trojúhelník nakreslený na tabuli a na kružnici opsanou a vepsanou prohlásila - cituji: "Ty malůvky jsou hezký. Ostatnímu nerozumím"

5 0
možnosti
Foto

J80a34n15a 67M37a56j22o55v85á

7. 10. 2014 17:19

Jene, obrázky jsou kouzelné.

A...jakýmže jazykem to se mnou, prostou Honzinou, ráčíte hovořiti?R^8-o

2 0
možnosti
Foto

Ráčím hovořiti jazykem vesmírným. Vážně. Až jednou začneme komunikovat s mimozemšťany, tak myslím, že první kontakt a současně důkaz toho, že jsme inteligentní bytosti bude proveden přes prvočísla. Něco v tom smyslu píše i Carl Sagan ve své povídce Contact.

1 0
možnosti

Ano, i tak může vypadat španělská vesnice - pro mě:-). Je to blog silně obohacující. A ten exkurz do světa zimního království, klenotnictví, či podmořského světa, je úchvatný. Díky moc.

2 0
možnosti
Foto

Bylo mi ctí Tě obohatit. Taky bych to viděl na podmořský svět. Jednou jsem viděl korálový útes a jako by těm fraktálům z oka vypadl.

2 0
možnosti
Foto

R^ Zajímavé, jak krásné mohou být věci, kterým vůbec nerozumíme. Tedy, já jim nerozumím. Ačkoli je Váš výklad nad rámec mého horečkou stiženého chápání, líbí se mi, že nacházíte krásu tam, kde toho naprostá většina lidí není schopna!

2 0
možnosti

Nebo schopna je, ale bůhví proč, jsou jí tato místa důkladně tajena....;-D

2 0
možnosti

Matematice moc nerozumím, ale s chutí jsem si přečetla celý výklad. Výsledné obrázky vyrážejí dech, nádhera, cítím se vesmírně

1 0
možnosti
Foto

Taky bych se tak chtěl cítit. Díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Skoro nedýchám, člověče8-o;-DR^....obrázky úžasné, rovnice neřeším, mám z nich trauma ještě ze školy;-)

1 0
možnosti
Foto

Však na rovnice dnes máme počítače. Díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

R^....Neskutečné8-o...připadám si, jak na návštěvě u Křemílka a Vochomůrky, když jejich chaloupku vykreslil mráz.

A taky v hodině matematiky, když se mi profesor snažil vysvětlit obyčejné vektory...a ptal se, jestli už rozumím, a já, abych nebyl za trubku...souhlasně kývnul.

3 0
možnosti

Ano, trubek je na skladě stále dost.: -)))) - taky se tam vidím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.