Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

až přijdou borgové  tak vás ty srandičky přejdou všechny ... :-) sedmá z devíti si vezme na výcvik do svý unimatice pana řeháčka a bude vymalováno ... :-);-D

2 0
možnosti
Foto

to se skutečně nedá vyloučit :-)

1 0
možnosti
ZH

😄😄😄

1 0
možnosti
Foto

Já věděl, že se ufouni přihlásí k zodpovědnosti za tento incident :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
FF

Je to paráda, když ty a Jara, vstáváte;-D

2 0
možnosti
Foto

Já teda raději uléhám. A Jára asi taky (viz JC, ležící, spící) :-)

3 0
možnosti
JR

J10a42r49a 50R86a61n97k

19. 11. 2014 5:08

Jeste ted se rehtamR^....ale Becherovce rikam Bitter pusy, pisi korektne, ne jako pan nas jediny...passy

2 0
možnosti
Foto

asi chodí často na pussovou kontrolu :-)

2 0
možnosti

Komu si myslíte, že tím prospějete, co?

5 0
možnosti
MK

R^ Paní Maruška Šípková to napsala přesně " Voni jsou zvíře.." jen si nemohu na té široké škále vybrat; od tygra až po toho chovaného na žír.

Tedy, nenapadlo mne, že je možné si z takové akce udělat tak skvostnou pr....;-D

3 0
možnosti
Foto

Já jsem tygr chovaný pro (velmi krátkou) vlnu.

Vlněné kalhotky z mé příze jsou velmi moderní. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.