Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Je to neuvěřitelné, ale rozumím vám. Mně někdo radil, že když dítě řve, nemá se brát do rukou, samo se unaví a usne. U nás to končilo tak, že jsem se unavil a usínal s miminem na břichu ;-D 

Tak pěkný nový rok a stopro, že bude čím dál míň prořvaný;-)

2 0
možnosti
FF

;-D;-D;-DJsem zvědav , Honzo, jak se s tímhle popasuješ...a to ještě není Silvestra, tudíž chápeš, co dokážu, když......

2 0
možnosti
Foto

Tak studijní skupino, pane profesore a ostatní přihlížející- hezké svátky vám přeji!

A na novoroční předsevzetí je ještě čas, to si necháme na Silvestra.

6 0
možnosti
Foto

Připojuji se a také přeji všem klidné proplutí svátky a co nejvíce pohody.

A teď šup, šup - beze studu opustit studijní studio a slepovat cukroví!

4 0
možnosti
Foto

Některé hranice musí být překonány.

2 0
možnosti
FF

To je sice skoro budovatelsky řečeno, ale tady byla hranice jasně dána....tudíž matematicky řečeno, obrátili jsme logiku naruby, a budeme se zodpovídat. Stejně tak, kolega Řeháček, že místo, aby nás dirigoval, chrápe si za velkou louží a připustil tuto blamáž.

4 0
možnosti
Foto

Jsem sem neměla chodit ;-(, já klikla dnes jen jednou;-(, a to bylo těch 9,98. Musel to být nějaký anonymní vetřelec!!Běda mu...;-€

3 0
možnosti
Foto

Vypátrat a zlynčovat!;-O

4 0
možnosti

STÓÓÓP!!! Kdo to překročil? Hanba!:-)

4 0
možnosti

Mě taky. Potrestat viníky. Kdo to tam napral. Bylo 9,98 a už je to v čudu.

2 0
možnosti
Foto

9,98...jdu kliknout8-o

2 0
možnosti
Foto

Ale vopatrně, ať nepřetáhneš:-)

3 0
možnosti
FF

Nevzdávat se přátelé, cíl je na dosah. Jsme už velmi blízko vytčeného tzv. Řeháčkova numera.

4 0
možnosti
Foto

Až budu v Liberci, kliknu. Ale bude to stačit, Františku Flísoviči?

3 0
možnosti
FF

Hele, Honzo, blížíme se k bájné hranici 9,99.

3 0
možnosti
Foto

(a myslíte, že nás odmění, když ve třech devítkách stopnem...??)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, na FCB Ti přistál poštovní holub. Jelikož je to holub neprověřený, schovává se ve složce Další zprávy;-)

1 0
možnosti
Foto

FCB jsem odepsal. Účet tam sice mám, ale už několik let ho nepoužívám. Jednak je to žrout času a jednak se mi nelíbí jejich neustálé vnucování se. Pro soukromou komunikaci používám email (viz pravý sloupek).

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.