Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

(salutující smajlík)

0 0
možnosti
Foto

Diky moc, návod k přepadení dostavníku se v době krize hodí! Jen mám takový dotaz: mohu použít červený šátek s puntíky? ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

pouze pokud se k vám vloupá Ferda Koronamravenec :-)

5 0
možnosti

Teda jestli je blanickým rytířům nad 65 let, tak to už je dokážou nabudit snad jen ty roušky z podprsenek;-D... Krásný je to, díkyR^

4 0
možnosti
Foto

zlí jazykové dokonce tvrdí, že je jim nad 650 :-) ... zdravím

3 0
možnosti

V současné 1.době infekční je přísně nařízeno číst texty blogera Řeháčka pouze s rouškou, buďme zodpovědní a chraňme své okolí.!!

4 0
možnosti
Foto

a nejlépe v podroušeném stavu :-)

1 0
možnosti

Jako vždy, nejlepší blog k tématu jaký jsem četla.;-D;-D;-DR^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Bankovní lupič se musí označit.;-D Bruslení ve vymražené koupelně.;-D

3 0
možnosti
Foto

už si s tričkem "bruslařka v záběhu" napouštíte vanu, co? :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Honzo bravo, blog k popukání, válel jsem se smíchy, a navíc mě potěšilo, že jsem společně s blanickými rytíři stejná ohrožená skupina. Vnesl si do blogového koronavirování loučení a vítání silný proud světla, jako když v pohádce S čertem nejsou žerty se nad peklem otevřel poklop s připravenou nebeskou jízdou.:-)

6 0
možnosti
Foto

to jsem netušil, že rytíři jsou motorkáři - já myslel že vyjedou na koních :-)

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS