Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi jste mi vážený pane Řeháčku vysekl poklonu, že jsem mistrem kláves /dle mého byla pro mne nezasloužená/.

Dnes jsem si však jist, že - pokud Vám ji vracím - je na správném místě ve správných rukách.

K Vaší skvělé úvaze Vám blahopřeji. R^

4 0
možnosti
Foto

Jo, já si na tu klávesovou poklonu vzpomínám. Taky jste se po ní trochu durdil... tak já si to vezmu za precedens a budu se taky trochu durdit. Ale musím nejdřív nastudovat "Příručku praktického durdila", abych to nezvoral... :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.