Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DTed už je mi jasné, proč mě každý opije rohlíkem....delší časový úsek, který vyžaduje moji pozornost, stává se mi totiž nebezpečným a já upadávám do stavu tuposti. Unikaji mi pak důležité informace pro život důležité. Trápím se tím, a tak alespoň nad každým grafem pokyvuji zúčastněně hlavou a přemýšlím o tom, kolik volného času asi lidé mají...

1 0
možnosti
Foto

S tím časem to není tak hrozný. Dobrý softvér ho spoustu ušetří, takže se pak může vyplýtvat jinde. Třeba na prozkoumávání kufru Roentgenovou lampou.

1 0
možnosti
Foto

Pane Řeháčku, já si připadám jako blogérka ochuzena. O jedno gé. Proč maj chlapi dvě a ženy jen jedno?

1 0
možnosti
Foto

Protože jsem se snažil mužskou a ženskou formu co nejvíce odlišit. Je tedy blogérka jako frajérka, zatímco mužům jsem ponechal běžnou anglickou formu. Ono to -gg- je poměrně agresívní (aggresive) dvojhláska a u žen by mi neseděla.

1 0
možnosti
Foto

Jedna technické poznámka: bylo by škoda ten soubor ještě párkrát neprojet, takže z toho šťourání klacíkem do dat udělám pravidelnou rubriku - pracovně tomu zatím říkám Tvrzení chrámu. A aby se to dalo snadno najít budu ji pouštět vždy devátého v 9.09 (ale začnu asi až v září - jelikož část srpna budu na dovče).

Pokud máte nějaká slova nebo témata, která vás zajímají (kromě již použitých, tak je klidně nabonzujte - pokud možno i s gramatickými variantami které chcete započítat)

1 0
možnosti

R^ Napadá mě, že byste mohl vyzkoumat, které pohlaví píše častěji o sexu. A rovnou to porovnat s klasickou představou o tom, kdo na sex myslí častěji. :-)

1 0
možnosti
Foto

... vyčerpávájící studie ;-D R^. Bravo.

Přimlouvám se za její rozvinutí a další pokračování.

3 0
možnosti
Foto

Jo, vyčerpávající to ona byla. Několik čtenářů odpadlo ještě před cílovou páskou :-)

Ale jelikož mě ještě pár věcí napadlo, tak nějaká pokračování budou, ale až po prázdninách - až se zmátořím z dovolené. Dík za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Tak se dívám, že ženy z politiků nejvíce diskutují o Putinovi a ze zemí se nejvíce probírá Ukrajina.

Zajímavé.

1 0
možnosti
Foto

Ten Putin mě taky překvapil.

Co se týče Ukrajiny, tak jsem si ji vybral jen jako příklad. Žádné jiné země jsem zatím nezkoušel. Ale někdy v budoucnosti se na to mrknu - tedy jak je to s četností dalších zemí, popřípadě dalších politiků.

0 0
možnosti
Foto

R^;-D .....myslím (kradu ženám slovo), že teprve teď mám na ty blogy ten správný náhled. Cítím tu změnu. karma;-)

4 0
možnosti
Foto

Karma? Člověče, teď to kvůli Vám budu muset celý přepočítat...

6 0
možnosti

R^ Wow... už jenom když si představím ten sběr dat. Chápu to správně, že jste si vykopírovával všechny blogy? :-) Já nestíhám ani přečíst všechny zdejší nadpisy, natož tu všechno číst. 

Absolutně zasloužená karma. R^ A zajímavé počteníčko. Víc takových!

1 0
možnosti
Foto

Sběr dat je celkem jednoduchej. Napíšete si skript a on ty blogy sám projede a informace z nich vycucá a uloží. Akorát jsem ten skipt občas zapomněl spustit, takže v tom souboru jsou trochu díry. A ta hlavní stránka se dá stránkovat jen asi o týden do minulosti. Pak jsou ty blogy prostě fuč.

Data jsou to ale zajímavá, hlavně proto, že se dají celkem snadno rozlišit na mužská a ženská, takže z toho asi udělám pravidelnou rubriku. Kromě toho mě taky zajímá zda jsou slova a nebo témata, která si sama o sobě koledují o vyšší karmu. Třeba Ukrajina...

0 0
možnosti
Foto

čtu jako blázen...statistiku nemusím, protože bych se v každé patrně dostal špatných čísel v jakékoliv činnosti, ale karmu si zasloužíte.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík. Doufám, že si uvědomujete, že jste právě zvýšil průměrnou mužskou karmu.

Tak to někdy nějaké blogérce oplaťte, aby nedošlo k narušení karmické rovnováhy ve vesmíru. :-)

1 0
možnosti

....R^...paráda....a mimochodem...donutil jste mne přepočítat si blogy...nejsem v bílé díře....;-)

1 0
možnosti
Foto

Já si ty svoje přepočítávám vždycky před spaním místo oveček. :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.