Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jejda, zajíčku, měl sis ji nechat V vždyť se u tebe měla jako v ráji R^

2 0
možnosti
Foto

O těhlech divokejch myších se říká, že se daj ochočit pouze pokud se nesnažej moc utýct. A tyhle holky se o to snažili o sto šest. Pár jejích pokusů jsem natočil na video a až budu mít čas udělám z toho videoblog.

Oni jsou taky celkem družný a samota jim nesvědčí. A bohužel všechny co jsem zatím chytil byly sólokusy. Dvě se ke mně nikdy neodvážily. A po pár dnech bylo vidět, že je ta samotka deptá a tak jsem je pustil...

2 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, dlouho jsem tu nebyl. A neomlouvám se ani tolik Vám, Jene, jako spíš sobě, protože jsem se tím o dost hezkého ošidil.

Tož díky, od komančtiny po myširáj!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Vladimíre. A do myšího ráje, cesta příjemná je, dudlaj, dudlaj, dá. :-)

1 0
možnosti

Zdarec, to bylo bezva.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je bezva, že to bylo bezva... :-)

0 0
možnosti
Foto

to neni blog pro moje kočky:-)

2 0
možnosti
Foto

Poškrábaly by ti monitor, viď:-)

1 0
možnosti
Foto

Kroužkujete je, abyste zjistil, zda nenosíte za potok pořád jednu a tu samou? ;-)

2 0
možnosti
Foto

Zatím ne, ale té příští dám obojek s radiomajákem a budu její pohyb sledovat přes Internet. :-)

1 0
možnosti

Mně přijde, že se jí u Tebe líbilo ... a Tobě je teď jistě smutno! .-))

1 0
možnosti

No je fakt, že na tom posledním snímku má úplně psí oči. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já být u tebe myší, nevyskočím ani za nic. Takhle hezky se staráš o každou duši, která ti přijde do cesty?

1 0
možnosti
Foto

Jen pokud je dostatečně malinká. Na futru mám zářez hřebíkem a jak je zvířátko vyšší, otevřu dveře a "těšilo nás"... :-)

3 0
možnosti
Foto

R^R^Krásná myší studie!! A už je polapen i myšák?;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, je to úplnej Mickey Mouse. Díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

No, hlavně myšákovi. Já to jenom vyfotil :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.